Otázky (FAQ)
Zboží, které je "momentálně nedostupné" nebo "vyprodané" budete mít ještě na skladě?
U příslušenství je velice pravděpodobné, že zboží brzy naskladníme zpět. U použitého zařízení se snažíme stále naskladňovat různé modely pro tu nejširší nabídku a možnost většího výběru právě pro Vás, ale ceny i kosmetické stavy se můžou odlišovat.
Kdy mi dorazí produkt, který je označen "Objednáno"?
Produkt, který není momentálně skladem a označený "Objednáno" vám odešleme do 14-20dnů.
Dostanu originální krabičku k použitému zařízení?
Originální krabička u použitých iPhone je k dostání ojediněle/náhodně a nemůžeme ji přibalit k modelu ke kterému nebyla součástí. iPhony a iPady bez krabičky balíme do bezpečných bublinkových ochranných fólií, aby se při přepravě nemohli poškodit.
Lze u vás platit kartou?
Kartou lze platit přímo na prodejně, ale tuto možnost platby neumožňujeme na našem e-shopu.
Můžu u vás reklamovat nebo vrátit zboží?
Veškeré podrobnosti o reklamaci nebo vrácení naleznete v Reklamace a vrácení zboží.
Co znamená např. "Stav A"?
Jedná se o kosmetický stav použitého zařízení, veškeré tyto příznaky vysvětlujeme v záložce Jak nakupovat.
Můžu si u vás objednat nový iPhone?
Ano, objednávky provádíme přes e-mail, telefonicky nebo osobně na prodejně. Pro každou objednávku nového zařízení budeme poté potřebovat předem 1000,- zálohu, která po převzetí bude odečtena z celkové ceny.
Jsou vaše zařízení repasovaná?
Naše použité zařízení je z 95% z velkých leasingových společností celého světa, to znamená, že mají vše původní a jsou pouze použitá a pouhých 5% jsou repasovaná. Všechna naše použitá zařízení jsou plně funkční a prošly si všemi zátěžovými testy.