Otázky (FAQ)

Jsou vaše zařízení repasovaná?
Naše použitá zařízení jsou z 95% z velkých leasingových společností celého světa, to znamená, že mají díly původní a jsou pouze použitá a pouhých 5% jsou repasovaná (opravovaná) . Všechna naše použitá zařízení jsou plně funkční a prošly si všemi zátěžovými testy. 

Můžu u vás reklamovat nebo vrátit zboží?
Veškeré podrobnosti o reklamaci nebo vrácení naleznete v Reklamace a vrácení zboží.

Poskytujete záruku?
U použitého zařízení nabízíme záruku 1 rok a u nového zařízení 2 roky (IČO:12měsíců). Po vypršení záruční lhůty nelze zboží reklamovat.

Jak poznám, jestli je daný produkt použitý nebo nový?
Použitý produkt má u hlavního obrázku štítek s názvem "Použité" nebo kosmetický stav "Stav A+", "Stav A", "Stav A-", "Stav B", všechny vysvětlivky těchto kosmetických stavů naleznete v Jak nakupovat. Veškeré příslušenství je vždy nové, jen vyjímečně se naleznou použité.

Co znamená např. "Stav A"?
Jedná se pouze o kosmetický stav použitého zařízení, veškeré tyto příznaky vysvětlujeme v záložce Jak nakupovat.

Dostanu originální krabičku k použitému zařízení?
Originální krabička u použitých iPhone je k dostání ojediněle/náhodně a nemůžeme ji přibalit k modelu ke kterému nebyla součástí. iPhony a iPady bez krabičky balíme do bezpečných bublinkových ochranných fólií, aby se při přepravě nemohli poškodit. Co je dále součástí balení naleznete v pravém rohu od detailního popisku produktu s názvem "Doplňkové parametry".

Zboží, které je "momentálně nedostupné" nebo "vyprodané" budete mít ještě na skladě?
U příslušenství je velice pravděpodobné, že zboží brzy naskladníme zpět. U použitého zařízení se snažíme stále naskladňovat různé modely pro tu nejširší nabídku a možnost většího výběru právě pro Vás, ale ceny i kosmetické stavy se můžou odlišovat.

Kdy mi dorazí produkt, který je označen "Objednáno"?
Produkt, který není momentálně skladem a označený "Objednáno" vám odešleme do 14-20dnů.

Lze u vás platit kartou?
Kartou lze platit přímo na prodejně, ale tuto možnost platby neumožňujeme na našem e-shopu.

Jak uplatním slevový kód?
Slevový kód nebo dárkový poukaz
lze uplatnit v nákupním košíku u pole Dárky a slevy. Pokud se vám ukazuje chyba a splňujete všechny podmínky akce, neváhejte se na nás obrátit.

Můžu si u vás objednat nový iPhone nebo jiné nové produkty značky Apple?
Ano, objednávky provádíme přes e-mail, telefonicky nebo osobně na prodejně. Pro každou objednávku nového zboží budeme poté potřebovat předem vyžadovat zálohu, která po převzetí bude odečtena z celkové ceny.