Reklamace a vrácení zboží

14 Dní na vrácení zboží

Zboží vám nevyhovuje? U nás máte možnost jej vrátit do 14 dnů. Zboží nám musí být doručeno v původním stavu v jakém vám bylo doručeno.

Jak provést vrácení zboží? Stačí oznámit vrácení na náš e-mail: filip@filipovyiphony.cz, bezpečně zabalit zboží spolu s vyplněným Formulářem na vrácení a odeslat nebo osobně přinést na kamennou prodejnu.

Při vrácení i reklamaci zboží můžete odeslat následujícím způsobem:

  • Zdarma

Osobní předání u nás na kamenné prodejně.

  • Způsoby odeslání (uhrazuje kupující)

Kurýrem na naše výdejní místo/adresu: Filipovy iPhony, Československé armády 254, 766 01 Valašské Klobouky

Podmínky vrácení: Veškeré zboží je možné vrátit do 14-ti dnů (od převzetí zásilky) bez udání důvodu. Zboží musí být vráceno kompletní, v původním stavu v jakém bylo doručeno. Se zbožím musí být zaslán formulář pro vrácení zboží. Můžete také přiložit fakturu pro rychlejší vyřízení vrácení zboží. Zboží zaslané na dobírku nebude přijato!

Reklamace

Objevila se vám na zboží nějaká závada? Pokud je zboží v záruční době mlžete ho u nás reklamovat a my v případě uznání reklamace vrátíme peníze zpět na Váš bankovní účet.

Prosím vyplňte Reklamační formulář, bezpečně zabalte zboží, přineste k nám na prodejnu nebo odešlete reklamované zboží spolu s vyplněným formulářem na naši adresu.

Podmínky reklamace: Veškeré zboží, které je stále v  záruce je možné reklamovat v případě výskytu vady nebo poškození. Zboží musí být vráceno kompletní s vyplněným reklamačním formulářem. Zboží zaslané na dobírku nebude přijato!

Záruka

Záruka se liší u každého produktu a naleznete ji v Doplňkové parametry na stránce konkrétního produktu, kde naleznete další důležité informace. Po uplynutí doby záruky není možnost uplatnění reklamace. Záruka se nevztahuje na poškození zboží zákazníkem (např. rozbití displeje).